faq

Pytania i odpowiedzi

Masz pytania? Mamy odpowiedzi. Sprawdź poniżej wszystkie najczęściej zadawane pytania, a jeśli nadal masz pytania, możesz skontaktować się z nami pod adresem sklep@lunardestiny.pl

Zakupy

Na sklepie oferujemy płatności za pomocą bramki Przelewy24.
Formy płatności online:
– przelew online,
– BLIK,
– karta płatnicza (MasterCard, Visa),
– GooglePay, ApplePay,
– płatności odroczone PayPo

Jeśli masz profil na stronie lunardestiny.pl, możesz sprawdzić obecny status swojego zamówienia na swoim profilu, w zakładce „Moje zamówienia”. Dodatkowo, na bieżąco otrzymasz informacje o procesowaniu Twojego zamówienia na podany adres e-mail.

Nowe zamówienie – zamówienie zostało złożone.
W trakcie realizacji – płatność za zamówienie została zaakceptowana, biżuteria jest pakowana i przygotowywana do wysyłki.
Wysłane – zamówienie zostało przekazane firmie kurierskiej do doręczenia.
Zrealizowane – zamówienie zostało doręczone oraz minął okres 30 dni okresu na możliwy zwrot towaru.
Zamówienie anulowane – zamówienie zostało anulowane, a środki zwracane są na konto Klienta najszybciej jak to możliwe.

Aby anulować zamówienie skontaktuj się z nami za pomocą maila sklep@lunardestiny.pl. Zweryfikujemy status zamówienia oraz możliwość anulowania złożonego zamówienia.

Tak, oferujemy darmową wysyłkę dla zamówień powyżej 300 zł. Aktualne promocje i warunki darmowej wysyłki są dostępne na naszej stronie internetowej.

Do każdego rodzaju biżuterii posiadamy idealnie dobrane pudełko, które wspaniale eksponuje pierścionki, kolczyki, naszyjniki czy bransoletki.

Na złożenie zamówienia rezerwujemy okres 2-3 dni roboczych, często jednak zdarza się nam przekazywać paczki firmom kurierskim w ten sam dzień bądź na dzień drugi.

Dostawa kurierska realizowana jest w dni robocze. W przypadku dostawy na terenie Polski trwa to zazwyczaj 1-2 dni roboczych, w przypadku dostawy na terenie Unii Europejskiej trwa to do 7 dni roboczych. Dostawa do urządzeń InPost Paczkomat 24/7 odbywa się w dni robocze.

Wszystkie produkty na sklepie są od razu gotowe do wysyłki.

Dostarczamy biżuterię do wybranych krajów w Europie. Kraje do których dostarczamy i koszt zamówienia można sprawdzić przy składaniu zamówienia.

Kody rabatowe można wpisać w koszyku lub na stronie zamówienia.

Zwroty i reklamacje

Tak, w naszym sklepie istnieje możliwość zwrotu lub wymiany towaru na inny jeżeli taki mamy na stanie. Zwracana/wymieniana biżuteria musi być pełnowartościowa, bez śladów użytkowania razem z pudełkiem.

Produkty z akcji/promocji specjalnych podlegają pod regulaminy akcji.
Możliwość zwrotu i wymiany nie dotyczy kart podarunkowych, biżuterii spersonalizowanej (np. grawer).

Klienci mają 30 dni liczone od daty zakupu na zwrot lub wymianę biżuterii. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej polityce zwrotów i wymian w regulaminie sklepu.

Tak, każdy produkt jeżeli posiada jakiekolwiek wady można reklamować za pomocą maila, dostarczając również dokładnych informacji na temat wady oraz zdjęć. Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji opisane są w regulaminie sklepu.

Ogólne pytania

Tak! Nasze pudełeczka nie zawierają związków chemicznych, które powodują matowienie metali szlachetnych. Dzięki temu twoja biżuteria będzie piękna i lśniąca przez długi czas.

Zalecamy regularne czyszczenie biżuterii delikatną szmatką lub specjalnymi środkami do czyszczenia biżuterii. Unikaj kontaktu z substancjami chemicznymi, jak również zbyt dużego narażenia na wilgoć i światło. Zachęcamy do przeczytania wpisu na naszym blogu na temat tego jak dbać o biżuterię.

Biżuteria na naszym sklepie wykonana jest ze srebra próby 925, miedzi oraz ze stali szlachetnej, nasza biżuteria nie zawiera niklu.

Biżuteria symboliczna to więcej niż tylko ozdoba – to nośnik głębszych przesłań i znaczeń, które mogą dotyczyć emocji, duchowego rozwoju i więzi z otaczającym światem. Wykorzystuje symbole, archetypy i mitologię, aby wyrazić wewnętrzne doświadczenia i aspiracje poprzez formę i materiał. To drogowskaz w podróży ku świadomości i jedności z własnym wnętrzem oraz otaczającym nas światem.

Tak, jesteśmy polską marką biżuterii i z Polski wysyłamy nasze produkty do was.

Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta poprzez email podany na naszej stronie w zakładce odkrywaj – kontakt lub poprzez Instagram albo Facebook.