faq

Pytania i odpowiedzi

Masz pytania? Mamy odpowiedzi. Sprawdź poniżej wszystkie najczęściej zadawane pytania, a jeśli nadal masz pytania, możesz skontaktować się z nami pod adresem sklep@lunardestiny.pl

Zakupy

Na sklepie oferujemy płatności za pomocą bramki Przelewy24.
Formy płatności online:
– przelew online,
– BLIK,
– karta płatnicza (MasterCard, Visa),
– GooglePay, ApplePay,
– płatności odroczone PayPo

Jeśli masz profil na stronie lunardestiny.pl, możesz sprawdzić obecny status swojego zamówienia na swoim profilu, w zakładce „Moje zamówienia”. Dodatkowo, na bieżąco otrzymasz informacje o procesowaniu Twojego zamówienia na podany adres e-mail.

Nowe zamówienie – zamówienie zostało złożone.
W trakcie realizacji – płatność za zamówienie została zaakceptowana, biżuteria jest pakowana i przygotowywana do wysyłki.
Wysłane – zamówienie zostało przekazane firmie kurierskiej do doręczenia.
Zrealizowane – zamówienie zostało doręczone oraz minął okres 30 dni okresu na możliwy zwrot towaru.
Zamówienie anulowane – zamówienie zostało anulowane, a środki zwracane są na konto Klienta najszybciej jak to możliwe.

Aby anulować zamówienie skontaktuj się z nami za pomocą maila sklep@lunardestiny.pl. Zweryfikujemy status zamówienia oraz możliwość anulowania złożonego zamówienia.

Tak, oferujemy darmową wysyłkę dla zamówień powyżej 300 zł. Aktualne promocje i warunki darmowej wysyłki są dostępne na naszej stronie internetowej.

Do każdego rodzaju biżuterii posiadamy idealnie dobrane pudełko, które wspaniale eksponuje pierścionki, kolczyki, naszyjniki czy bransoletki.

Na złożenie zamówienia rezerwujemy okres 2-3 dni roboczych, często jednak zdarza się nam przekazywać paczki firmom kurierskim w ten sam dzień bądź na dzień drugi.

Dostawa kurierska realizowana jest w dni robocze. W przypadku dostawy na terenie Polski trwa to zazwyczaj 1-2 dni roboczych, w przypadku dostawy na terenie Unii Europejskiej trwa to do 7 dni roboczych. Dostawa do urządzeń InPost Paczkomat 24/7 odbywa się w dni robocze.

Wszystkie produkty na sklepie są od razu gotowe do wysyłki.

Dostarczamy biżuterię do wybranych krajów w Europie. Kraje do których dostarczamy i koszt zamówienia można sprawdzić przy składaniu zamówienia.

Kody rabatowe można wpisać w koszyku lub na stronie zamówienia.

Zwroty i reklamacje

Tak, w naszym sklepie istnieje możliwość zwrotu lub wymiany towaru na inny jeżeli taki mamy na stanie. Zwracana/wymieniana biżuteria musi być pełnowartościowa, bez śladów użytkowania razem z pudełkiem.

Produkty z akcji/promocji specjalnych podlegają pod regulaminy akcji.
Możliwość zwrotu i wymiany nie dotyczy kart podarunkowych, biżuterii spersonalizowanej (np. grawer).

Klienci mają 30 dni liczone od daty zakupu na zwrot lub wymianę biżuterii. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej polityce zwrotów i wymian w regulaminie sklepu oraz na stronie zwrotów.

Tak, nasze produkty obejmuje rękojmia a jej szczegóły opisane są na stronie reklamacji. Każdy produkt jeżeli posiada jakiekolwiek wady, które podlegają rękojmi można reklamować za pomocą maila, dostarczając również dokładnych informacji na temat wady oraz zdjęć. Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji opisane są w regulaminie sklepu oraz na stronie reklamacji.

Ogólne pytania

Tak! Nasze pudełeczka nie zawierają związków chemicznych, które powodują matowienie metali szlachetnych. Dzięki temu twoja biżuteria będzie piękna i lśniąca przez długi czas.

Zalecamy regularne czyszczenie biżuterii delikatną szmatką lub specjalnymi środkami do czyszczenia biżuterii. Unikaj kontaktu z substancjami chemicznymi, jak również zbyt dużego narażenia na wilgoć i światło. Zachęcamy do przeczytania wpisu na naszym blogu na temat tego jak dbać o biżuterię.

Biżuteria na naszym sklepie wykonana jest ze srebra próby 925, miedzi oraz ze stali szlachetnej, nasza biżuteria nie zawiera niklu.

Tak, możesz sama zmniejszyć lub powiększyć pierścionek regulowany, ale musisz pamiętać o kilku zasadach. Zmianę rozmiaru należy wykonać bardzo delikatnie i precyzyjnie, nigdy na palcu. Najlepiej wykonać to wkładając pierścionek na miernik rozmiarów i odgiąć lub dogiąć pierścionek do własnego rozmiaru. Jeżeli takiej miarki nie posiadacie to zdecydowanie zalecamy podejść do najbliższego złotnika i jemu zlecić to zadanie. Zdecydowanie będzie bezpieczniej, pierścionek się nie uszkodzi a sam zabieg jest bardzo szybki i tani. Jeżeli robisz to na własną rękę możesz narazić się na zniszczenie pierścionka, takie pierścionki nie podlegają reklamacji jak również zwrotom. Pierścionki mogą ulec uszkodzeniu na różne sposoby – na przykład ich okrągły kształt może się odkształcić w owal. Uszkodzenie konstrukcji pierścionka może prowadzić do poluzowania i wypadnięcia cyrkonii lub innych kamieni. Dlatego zalecamy ostrożne obchodzenie się z biżuterią i w razie potrzeby skorzystanie z pomocy złotnika.

Biżuteria symboliczna to więcej niż tylko ozdoba – to nośnik głębszych przesłań i znaczeń, które mogą dotyczyć emocji, duchowego rozwoju i więzi z otaczającym światem. Wykorzystuje symbole, archetypy i mitologię, aby wyrazić wewnętrzne doświadczenia i aspiracje poprzez formę i materiał. To drogowskaz w podróży ku świadomości i jedności z własnym wnętrzem oraz otaczającym nas światem.

Tak, jesteśmy polską marką biżuterii i z Polski wysyłamy nasze produkty do was.

Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta poprzez email podany na naszej stronie w zakładce odkrywaj – kontakt lub poprzez Instagram albo Facebook.