DEFINICJE

  1. Sprzedawca / Administrator / Właściciel Sklepu – oznacza podmiot prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą SAWART STUDIO Maciej Sawicki, z siedzibą w Gorlicach przy ul. Sikorskiego 64, 38-300, wpisany do CEIDG, NIP: 7382052464, REGON: 368921918. Administrator odpowiada za zarządzanie Sklepem Internetowym, w tym przetwarzanie danych osobowych Użytkowników zgodnie z Polityką Prywatności. Jednocześnie pełni funkcję Sprzedawcy, oferując produkty do sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  2. Sklep / Sklep Internetowy – sklep internetowy pod nazwą LUNAR DESTINY dostępny pod adresem www.lunardestiny.pl  prowadzony przez Sprzedawcę będący platformą sprzedażową, za pośrednictwem której Sprzedawca:
    • udostępnia funkcjonalności Sklepu oraz świadczy na rzecz Użytkowników Usługi.
    • umożliwia zawieranie umów sprzedaży Towarów na odległość.
  3. Usługa – oznacza działalność prowadzoną przez Sklep Internetowy Lunar Destiny za pośrednictwem Strony Internetowej dostępnej pod adresem www.lunardestiny.pl. Usługa obejmuje w szczególności:
    • możliwość przeglądania oferty sklepu,
    • zakup towarów oferowanych w sklepie,
    • korzystanie z funkcji takich jak: newsletter, subskrypcja, konto użytkownika, programy lojalnościowe, quizy oraz inne funkcjonalności dostępne na stronie,
    • kontakt z obsługą klienta poprzez formularze kontaktowe oraz korzystanie z innych udogodnień związanych z działalnością Sklepu Internetowego.
  4. Warunki Korzystania z Usługi – oznaczają niniejszy dokument regulujący zasady korzystania z Usługi świadczonej przez Sklep Internetowy Lunar Destiny, dostępny na stronie Regulaminu sklepu. Dokument określa prawa i obowiązki zarówno użytkowników, jak i Administratora, w tym szczegółowe zasady składania zamówień, dokonywania płatności, dostawy, reklamacji, odstąpienia od umowy oraz inne kwestie związane z funkcjonowaniem i użytkowaniem Sklepu Internetowego.
  5. Towar / Produkt – znajdujące się w asortymencie Sklepu rzeczy, przedmioty mogące być przedmiotem umowy sprzedaży pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedawcą.
  6. Zamówienie – czynność dokonywana przez Klienta na Stronie Sklepu polegająca na wybraniu Produktów, które mają zostać zakupione i złożeniu prośby o ich realizację w celu zawarcia Umowy sprzedaży.
  7. Strona Internetowa Sklepu / Witryna – strona internetowa dostępna pod adresem www.lunardestiny.pl.
  8. Regulamin – niniejszy Regulamin, określający zasady korzystania ze Sklepu, w tym Warunki Korzystania z Usługi między innymi: zasady zawierania za pośrednictwem Sklepu umów sprzedaży Towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu, zasady wykonywania tych umów oraz zasady postępowania reklamacyjnego.
  9. Użytkownik / Osoba Odwiedzająca – korzystająca z funkcjonalności Sklepu osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
  10. Klient – Użytkownik, który zawarł umowę sprzedaży ze Sprzedawcą.
  11. Dane Osobowe – wszelkie informacje dotyczące osoby fizycznej, która dokonuje zakupu w Sklepie, zbierane w celu realizacji umowy sprzedaży, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
  12. Konto Użytkownika – oznacza indywidualny dla każdego Użytkownika panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę (po dokonaniu przez Użytkownika rejestracji i zawarciu tym samym umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta Użytkownika), na którym są gromadzone dane podane przez Użytkownika przy rejestracji Konta Użytkownika, przy czym założenie Konta Użytkownika nie jest wymagane do korzystania ze Sklepu, w tym do przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień.
  13. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów zawarta pomiędzy Użytkownikiem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu na zasadach określonych w Regulaminie.
  14. Polityka Prywatności – dokument określający zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych osób korzystających z usług lub odwiedzających stronę internetową, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO).
  15. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  16. Subskrypcja – oznacza wyrażenie zgody przez Użytkownika na otrzymywanie informacji handlowych, marketingowych lub promocyjnych drogą elektroniczną, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204 z późn. zm.), oraz zgodnie z Polityką Prywatności Sklepu.
  17. Subskrybent – oznacza osobę fizyczną, która wyraziła dobrowolną zgodę na subskrypcję, w tym na przetwarzanie jej danych osobowych w celu przesyłania informacji handlowych, marketingowych lub promocyjnych drogą elektroniczną, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  18. Newsletter – udostępniana przez Sprzedawcę usługa polegająca na przesyłaniu informacji handlowej w szczególności dotyczącej oferty sklepu, produktów, nowości, promocji, świadczonych usług itp. w formie wiadomości (e-mail) za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej.
  19. Dni Robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  20. Czas Przygotowania Zamówienia – czas, w którym zamówienie zostanie przygotowane i spakowane i będzie gotowe do wysyłki lub do odbioru przez kuriera.
  21. Czas Dostawy Zamówienia – czas, w którym zamówienie jest realizowane przez firmę kurierską, od momentu nadania zamówienia do momentu jej doręczenia.
  22. Czas Realizacji Zamówienia – łączny czas przygotowania zamówienia oraz czas przewidziany na dostawę Towaru przez firmę kurierską.
  23. Prawo do Odstąpienia od Umowy – prawo Klienta do zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia, bez konieczności podania przyczyny.
  24. Reklamacja – procedura składania zgłoszenia przez Klienta w przypadku stwierdzenia wady zakupionego produktu, (w oparciu o Rękojmie) na którą Sklep udziela odpowiedzi i oferuje rozwiązanie.
  25. Gwarancja – Sprzedawca informuje, że nie udziela gwarancji na oferowane produkty. Wszelkie ewentualne roszczenia związane z wadami towarów mogą być zgłaszane wyłącznie na podstawie przepisów o rękojmi zgodnie z Kodeksem cywilnym.
  26. Rękojmia – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ramach rękojmi za wady towaru.
  27. Koszt Dostawy – cena, jaką Klient ponosi za wysyłkę zamówionych produktów, zależna od wybranego sposobu dostawy.
  28. Płatność – sposób, w jaki Klient dokonuje zapłaty za zamówione produkty.
  29. Status Wysyłki: „Wysłane” – oznacza, że zamówienie zostało przekazane kurierowi lub umieszczone w paczkomacie InPost lub punkcie Orlen Paczki. W przypadku paczkomatu InPost i paczkomatu Orlen Paczki, paczka czeka na odbiór przez kuriera. Klient otrzymuje powiadomienie e-mail informujące o przekazaniu paczki do transportu. W przypadku paczkomatu InPost i Orlen Paczki Status ten nie oznacza jeszcze, że paczka wyruszyła już w drogę lub dotarła do odbiorcy, a jedynie, że proces wysyłki został zainicjowany.

§ 1. PODSTAWOWE UREGULOWANIA

  1. Niniejszy Regulamin stosuje się do wszystkich zamówień i zakupów Produktów dokonanych za pośrednictwem Sklepu internetowego „lunardestiny.pl”.
  2. W związku z zakupami dokonywanymi za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, Sklep będzie komunikować się z Klientem telefonicznie, elektronicznie, za pośrednictwem poczty e-mail, lub Konta Klienta. Złożenie oferty w postaci elektronicznej oznacza akceptację, że wszelkie oświadczenia woli, zawiadomienia, informacje oraz inne komunikaty przekazane w postaci elektronicznej będą traktowane jako spełniające wszelkie wymagania dla komunikacji w formie pisemnej.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do okresowych zmian niniejszego Regulaminu. Zmieniony Regulamin wchodzi w życie w dniu wskazanym na Stronie Internetowej Sklepu. Zmieniony Regulamin będzie miał zastosowanie do zamówień złożonych od dnia wejścia w życie zmian, z zastrzeżeniem, że zmieniony Regulamin zostanie udostępniony Klientowi. Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na zamówienia złożone przed datą ich wejścia w życie.
  4. Przed złożeniem zamówienia na Produkty, Użytkownik Strony Internetowej Sklepu powinien zapoznać się z treścią Regulaminu. Złożenie zamówienia oznacza akceptację postanowień Regulaminu oraz Polityki Prywatności.
  5. Użytkownik odwiedzający Stronę Internetową Sklepu akceptuje Regulamin Sklepu oraz jego Politykę Prywatności. W przypadku braku akceptacji niniejszego Regulaminu, Użytkownik zobowiązany jest opuścić stronę tego Sklepu Internetowego.
  6. Wszelkie spory wynikłe na tle stosowania niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez sądy powszechne właściwe dla siedziby Sklepu. Regulamin podlega prawu polskiemu.
  7. Wszystkie spory wynikłe z umowy zawartej na odległość pomiędzy Sklepem a Klientem, które nie będą mogły zostać rozwiązane polubownie, będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny. Miejscem jurysdykcji będzie sąd właściwy dla siedziby Sklepu.

§ 2. INFORMACJE

  1. Właścicielem Marki LUNAR DESTINY oraz sklepu internetowego – www.lunardestiny.pl jest firma SAWART STUDIO Maciej Sawicki, zarejestrowana w Gorlicach przy ul. Sikorskiego 64, 38-300, NIP: 7382052464, REGON: 368921918.
  2. Dokonując zakupów w serwisie internetowym www.lunardestiny.pl , zawierana zostaje umowa z firmą SAWART STUDIO na warunkach handlowych określonych w niniejszym Regulaminie.
  3. Wszystkie treści zawarte na stronie internetowej i stronach typu fan page (m.in. Facebook, Instagram), jak i znak towarowy Marki Lunar Destiny objęte są ochroną Ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  4. Produkty prezentowane na stronie zawierają podatek według aktualnie obowiązującej stawki VAT.
  5. Zamówienia składane są przez Użytkownika poprzez stronę internetową www.lunardestiny.pl. W celu realizacji większych zamówień prosimy o kontakt poprzez e-mail: sklep@lunardestiny.pl.
  6. Sprzedawca stosuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w tym środki służące zapobieganiu pozyskania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych przez Internet – w celu zapewnienia bezpieczeństwa komunikatów i danych przekazywanych w Sklepie. Sprzedawca zapewnia bezpieczeństwo transmisji danych przekazywanych w Sklepie poprzez stosowanie protokołu SSL (SecureSocketLayer).
  7. Sprzedawca prowadzi sprzedaż Towarów za pośrednictwem Sklepu z wykorzystaniem sieci Internet.
  8. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, zgodny z prawem, postanowieniami Regulaminu, dobrymi obyczajami oraz z poszanowaniem praw i dóbr osobistych innych podmiotów. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym.
  9. Wszystkie materiały umieszczone w serwisie www.lunardestiny.pl są chronione prawami autorskimi. Właścicielem praw autorskich oraz majątkowych do umieszczonych na stronie materiałów jest właściciel Marki Lunar Destiny firma SAWART STUDIO Maciej Sawicki.
  10. Właściciel autorskich praw majątkowych zastrzega w rozumieniu art. 25 ust.1 pkt.1 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, że dalsze rozpowszechnianie materiałów opublikowanych na stronie internetowej www.lunardestiny.pl bez pisemnej zgody jest zabronione niezależnie od celu.
  11. Zabronione jest kopiowanie i rozpowszechnianie zamieszczonych na stronie fotografii, grafik, projektów, tekstów, broszur, szaty graficznej itp. pod groźbą sankcji prawnych.
  12. Zabrania się umieszczania materiałów lub ich części pochodzących z www.lunardestiny.pl na jakimkolwiek serwisie internetowym lub serwerze.
  13. Sklep szanuje prywatność swoich użytkowników i zapewnia ochronę danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym RODO. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.
  14. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne, które mogą wystąpić w trakcie korzystania ze strony internetowej, w tym za brak dostępu do strony z przyczyn niezależnych od sklepu, jak awarie systemów lub przerwy w dostawie Internetu.
  15. Sklep korzysta z plików cookies w celu poprawy jakości świadczonych usług, analizy ruchu na stronie oraz dostosowania treści do preferencji użytkowników. Korzystając ze strony internetowej www.lunardestiny.pl, użytkownik wyraża zgodę na stosowanie plików cookies. Więcej informacji na ten temat znajduje się w Polityce Prywatności.
  16. Użytkownik zobowiązuje się nie podejmować prób uzyskania nieautoryzowanego dostępu do systemów informatycznych sklepu, w tym do kont innych użytkowników oraz baz danych.

§ 3. PRODUKTY

  1. Sprzedawca dokłada najwyższych starań w celu zapewnienia dostępności każdego z produktów oferowanych w Sklepie. W przypadku, gdy nie będzie możliwości zrealizowania zamówienia, bądź jego części, Klient zostanie poinformowany o tym mailowo, a zapłata zostanie zwrócona, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od dokonania płatności.
  2. Sklep dokłada najwyższych starań, aby stan towaru był jak najbardziej zbliżony do przedstawionych zdjęć produktowych. Produkty są robione ręcznie, dlatego mogą nieznacznie różnić się wielkością, kształtem, wyglądem lub odcieniem. Kolory mogą różnić się w zależności od ustawień monitora lub telefonu Klienta. Zmiany te nie stanowią wady towaru, a Klient akceptuje je, składając zamówienie.
  3. Jeśli dostarczone produkty nie są zgodne z zamówionymi przez Klienta, lub jeśli przesyłka jest niekompletna, uszkodzona w czasie transportu lub z innych powodów nie spełnia oczekiwań Klienta, prosimy o niezwłoczny kontakt z Centrum Obsługi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej sklep@lunardestiny.pl. Reklamacje dotyczące wad lub uszkodzeń towaru należy zgłaszać nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Sklep zastrzega sobie prawo do weryfikacji reklamacji i odmowy jej uznania w przypadku braku jej zasadności.
  4. Wszystkie realizacje zamówień są rejestrowane za pomocą kamery przez pracowników Sklepu w celu zabezpieczenia materiałów dokumentujących proces pakowania i wysyłki. Materiały te stanowią dowód w przypadku reklamacji dotyczących kompletności lub uszkodzeń towaru w trakcie transportu.
  5. Ryzyko związane z dostarczonym towarem przechodzi ze Sklepu na Klienta z chwilą doręczenia przesyłki (odebrania jej przez Klienta). Po doręczeniu towaru Klient ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania lub przechowywania produktu.

§ 4. KONTO KLIENTA

  1. Utworzenie konta klienta wiąże się jednocześnie z dołączeniem do klubu sklepu o nazwie Lunar Club.
  2. W celu utworzenia Konta klienta, Klient obowiązany jest wypełnić Formularz rejestracji.
  3. Przy wypełnianiu Formularza rejestracji niezbędne jest podanie następujących danych: imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail.
  4. Klient, dokonując rejestracji, jest wyłącznie odpowiedzialny za prawidłowość, treść oraz formę wszelkich przekazanych przez siebie danych oraz informacji. Podawanie nieprawdziwych danych oraz informacji, w szczególności danych osób trzecich lub danych fikcyjnych, jest zakazane.
  5. Po wypełnieniu Formularza rejestracji, Klient otrzyma mailem powiadomienie z informacją o możliwości utworzenia nowego hasła do Konta. Klient jest zobowiązany do ustalenia nowego hasła dostępu do Konta Użytkownika.
  6. Klient jest zobowiązany do ochrony poufności hasła oraz zabezpieczenia dostępu do swojego Konta. Klient ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania, w tym zakupy, dokonane za pośrednictwem Konta, w przypadku, gdy hasło zostało udostępnione osobom trzecim lub nie zostało odpowiednio zabezpieczone.
  7. Klient zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Sklep w przypadku utraty dostępu do Konta lub podejrzenia nieautoryzowanego dostępu do swojego Konta, wysyłając stosowną wiadomość na adres sklep@lunardestiny.pl.
  8. Klient ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania oraz zakupy dokonane za pośrednictwem Konta klienta, związane z brakiem zachowania przez niego poufności hasła, udostępnianiem konta innym osobom lub niewłaściwym zabezpieczeniem dostępu do konta.
  9. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe, a Klient może je usunąć w każdej chwili, wysyłając stosowną prośbę na adres sklep@lunardestiny.pl. Po usunięciu konta dane klienta zostaną usunięte, z wyjątkiem danych wymaganych do celów rozliczeniowych i zgodnych z przepisami prawa.
  10. Korzystanie z Konta klienta regulowane jest przez Regulamin Klubu Lunar Club.
  11. Do złożenia zamówienia nie jest konieczne utworzenie Konta klienta.

§ 5. ZAMÓWIENIA

  1. Składając zamówienie przez stronę internetową www.lunardestiny.pl, użytkownik jest informowany o każdym etapie procesu, w tym o danych, które należy podać do realizacji zamówienia. Podczas składania zamówienia wymagane jest podanie następujących danych: imienia, nazwiska, adresu, numeru telefonu oraz adresu e-mail, na który ma zostać wysłana informacja o zamówieniu i jego statusie.
  2. W przypadku wyboru opcji Paczkomatu InPost lub Orlen Paczki, klient zobowiązany jest wybrać adres Paczkomatu lub Orlen Paczki, numer telefonu oraz adres e-mail.
  3. Dane osobowe są wymagane w celu wystawienia faktury. Jeśli faktura ma być wystawiona na firmę, prosimy o kontakt drogą mailową przed dokonaniem zakupu.
  4. Zamówienia można składać 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Realizacja zamówień odbywa się wyłącznie w dniach roboczych, w godzinach 9:00-17:00. Czas realizacji zamówienia może się różnić w zależności od dostępności produktów oraz formy płatności.
  5. W przypadku, gdy płatność nie zostanie zaksięgowana w ciągu 20 minut od momentu złożenia zamówienia, status zamówienia zmienia się automatycznie z „Oczekiwanie na płatność”, na „Zamówienie anulowano”.
  6. W przypadku składania większych zamówień, np. hurtowych, Klient proszony jest o kontakt drogą mailową w celu ustalenia szczegółów i ewentualnych rabatów lub preferencyjnych warunków zakupu.
  7. Wszystkie dane osobowe podane w formularzu zamówienia są w pełni chronione. Sklep stosuje technologie SSL zapewniające najwyższe standardy bezpieczeństwa przy przetwarzaniu danych.
  8. Składając zamówienie przez konto klienta, użytkownik ma dostęp do historii swoich zamówień oraz statusu realizacji.

§ 6. PŁATNOŚCI

  1. Sprzedawca umożliwia następujące sposoby płatności za Towar:
    • za pośrednictwem bezpiecznego serwisu do płatności internetowych: Przelewy24 (Karty płatnicze (Visa, MasterCard), Blik, GooglePay, ApplePay, PayPo, Przelewy On-Line)
    • operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068
  2. Wszystkie płatności odbywają się za pośrednictwem Przelewy24, którego operatorem kart płatniczych jest firma PayPro SA. Używana jest technologia SSL, zapewniająca pełne bezpieczeństwo przesyłanych danych płatniczych.
  3. W przypadku, gdy płatność została już dokonana, a zamówienie zostało anulowane z winy sklepu (np. z powodu braku dostępności towaru), klientowi przysługuje pełny zwrot kwoty zapłaconej za zamówienie, w tym kosztów wysyłki. Zwrot zostanie zrealizowany na to samo konto bankowe lub kartę, z której dokonano płatności.
  4. Wszystkie ceny towarów na stronie internetowej są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT, ale nie obejmują kosztów dostawy.

§ 7. DOSTAWA

  1. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem jednej z następujących opcji: firmy kurierskiej DPD, DPD Pickup, paczkomatu InPost lub ORLEN Paczki. Podczas składania zamówienia klient jest zobowiązany do wybrania jednej z dostępnych metod dostawy.
  2. Sprzedawca ma do 3 dni roboczych na przygotowanie zamówienia i przekazanie go do firmy kurierskiej lub paczkomatu. Czas ten może się wydłużyć w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, o czym klient zostanie poinformowany.
  3. Czas dostawy paczki zależy od wybranej firmy kurierskiej. Przewidywany czas dostawy to zazwyczaj 24-48 godzin od momentu przekazania paczki do przewoźnika, jednak może on wynosić do 7 dni roboczych w zależności od firmy transportowej i obciążenia w danym okresie.
  4. W zależności od wybranego sposobu dostawy przesyłkę dostarcza kurier pod wskazany przez Klienta adres lub klient może odebrać paczkę samodzielnie z paczkomatu lub punktu odbioru, wybierając odpowiednią opcję dostawy w procesie zakupowym.
  5. Godzina doręczenia paczki zależy od firmy kurierskiej i nie jest gwarantowana przez sklep. Przesyłki dostarczane są w godzinach pracy firmy kurierskiej, od poniedziałku do piątku. Dostawy w weekendy (sobota, niedziela) oraz w dni świąteczne są niedostępne.
  6. W przypadku, gdy odbiorca nie jest obecny w momencie dostawy, paczka zostanie przekierowana do najbliższego punktu odbioru lub paczkomatu, a klient otrzyma awizo z informacją, gdzie może odebrać przesyłkę.
  7. Ponowne doręczenie tej samej paczki przez kuriera w tym samym dniu roboczym jest niemożliwe.
  8. Kurier nie ma obowiązku skontaktować się z odbiorcą przed dostawą. Oczekuje się, że odbiorca będzie dostępny w momencie dostawy lub podejmie odpowiednie kroki po otrzymaniu awizo.
  9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie, które wynikają z winy przewoźnika lub z innych przyczyn niezależnych od sklepu, takich jak: problemy z funkcjonowaniem transportu, strajki, stany wyjątkowe, katastrofy naturalne (np. trzęsienia ziemi).
  10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub brak dostawy, jeśli będą one skutkiem działania siły wyższej, tj. jakichkolwiek okoliczności pozostających poza kontrolą Sprzedawcy, w tym w szczególności wojny, aktów terrorystycznych, strajków, stanów wyjątkowych, braku funkcjonowania środków transportu, przerw w dostawach prądu lub mediów, trzęsień ziemi lub innych katastrof naturalnych.
  11. Ryzyko związane z dostarczonym towarem przechodzi ze Sklepu na Klienta z chwilą doręczenia przesyłki (odebrania jej przez Klienta). Po doręczeniu towaru Klient ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania lub przechowywania produktu.

§ 8. REKLAMACJE

  1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi Towaru bez wad.
  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za niezgodność Towaru z umową sprzedaży, w szczególności w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym.
  3. Sprzedawca udziela ustawowej Rękojmi wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego.
  4. Sprzedawca nie udziela dodatkowych gwarancji na produkty na sklepie.
  5. Reklamacje możliwe są w następujących sytuacjach:
    • Towar nie został doręczony z winy Sprzedawcy,
    • Towar jest uszkodzony,
    • Towar nie zgadza się z wybranym przez Klienta produktem na stronie Sklepu.
  6. Reklamacji nie podlegają:
    • Uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania, w tym mechaniczne zadrapania, złamania czy uszkodzenia spowodowane kontaktem z substancjami chemicznymi.
    • Naturalne procesy zużycia produktu, takie jak ścieranie się powłoki galwanicznej (pozłocenia) czy jej utlenianie, co jest wynikiem normalnej eksploatacji biżuterii.
    • Uszkodzenia powstałe w wyniku modyfikacji, takich jak zmiana rozmiaru, zmiana elementów biżuterii przez klienta lub złotnika na życzenie klienta.
  7. W sytuacji niedostarczenia przesyłki lub uszkodzenia z winy kuriera, wydajemy dokumenty niezbędne, aby Klient złożył w swoim imieniu roszczenie reklamacyjne do firmy kurierskiej. Jako Sklep, nie ponosimy odpowiedzialności w sytuacji wystąpienia winy po stronie kuriera.
  8. Aby zgłosić reklamację, Klient zobowiązany jest do przesłania wiadomości e-mail na adres: sklep@lunardestiny.pl, w której należy zamieścić następujące informacje:
    • Numer zamówienia,
    • Imię i nazwisko oraz dane kontaktowe Klienta,
    • Szczegółowy opis wady produktu,
    • Zdjęcia wadliwego produktu, które umożliwią ocenę reklamacji.
  9. Sklep zastrzega sobie prawo do weryfikacji reklamacji oraz oceny zasadności roszczeń Klienta.
  10. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania pełnej dokumentacji reklamacyjnej (w tym produktu, jeśli jest to wymagane). W przypadku braku pełnych informacji lub konieczności dodatkowej weryfikacji, czas rozpatrzenia reklamacji może zostać wydłużony, o czym Klient zostanie poinformowany.
  11. W przypadku konieczności wysłania reklamowanego towaru, Klient zostanie poproszony o odesłanie produktu na adres sklepu lub, jeśli to będzie ustalone, do wskazanego przez Sprzedawcę punktu odbioru. Produkt musi zostać przesłany w oryginalnym pudełeczku lub opakowaniu oraz odpowiednio zabezpieczony, aby zapobiec uszkodzeniom podczas transportu. Koszty odesłania towaru ponosi Klient, chyba że sklep uzna reklamację za zasadną, wówczas sklep zwróci Klientowi koszty wysyłki w sposób uzgodniony z Klientem.
  12. Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzyma odpowiedź na wskazany adres e-mail, zawierającą decyzję w sprawie reklamacji. Sklep, w zależności od okoliczności, podejmie decyzję o dalszym postępowaniu, które może obejmować:
    • wymianę towaru na nowy,
    • naprawę produktu,
    • zwrot wartości towaru oraz kosztów dostawy w formie przelewu na konto bankowe,
    • odrzucenie reklamacji, jeżeli zostanie uznana za bezzasadną, w szczególności w przypadku, gdy wada produktu wynika z niewłaściwego użytkowania, uszkodzeń mechanicznych lub działania siły wyższej.
  13. Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, Sprzedawca poinformuje Klienta o powodach odrzucenia zgłoszenia. W przypadku, gdy Klient odesłał produkt w ramach procesu reklamacyjnego, towar zostanie zwrócony Klientowi na jego koszt. Klient zostanie poinformowany o wysokości kosztów wysyłki oraz sposobach ich uregulowania przed dokonaniem zwrotu towaru.
  14. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem ani tych nadanych poprzez Pocztę Polską, paczkomatem lub do punktu odbioru bez wiedzy i zgody Sprzedawcy.
  15. W celu udokumentowania niezgodności Towaru z umową, należy do 24 godzin po odebraniu przesyłki wysłać na adres mailowy zdjęcie produktu. W przeciwnym wypadku reklamacje nie będą rozpatrywane.
  16. Produkty, które zostały poddane modyfikacjom lub regulacji rozmiaru w przypadku pierścionków przez klienta lub złotnika na życzenie klienta, nie podlegają reklamacji w przypadku uszkodzeń wynikających z tych modyfikacji. Dotyczy to w szczególności przypadków złamania, odkształcenia, wypadnięcia kamieni lub cyrkonii. Prosimy o przemyślane decyzje dotyczące różnych modyfikacji biżuterii lub regulacji rozmiaru pierścionków i konsultację z profesjonalnym złotnikiem, aby uniknąć potencjalnych problemów.
  17. Sklep odpowiada finansowo wyłącznie do wartości zamówienia.
  18. W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, Sprzedawca zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie zgodnie z danymi adresowymi Klienta wskazanymi w tej reklamacji.
  19. Sprzedawca będzie się starać rozwiązać każdą reklamację. Jeżeli nie będzie w stanie rozwiązać zaistniałego sporu, strony takiego sporu będą mogły skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów.

§ 9. RĘKOJMIA

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem za wady fizyczne lub prawne sprzedanej biżuterii na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego (art. 556 i następne).
  2. Wada fizyczna biżuterii występuje, gdy sprzedany towar:
    • Nie ma właściwości, które powinien mieć zgodnie z umową, np. różni się od opisanego produktu pod względem wyglądu, materiału,
    • Jest uszkodzony lub nie spełnia swoich funkcji (np. nie trzyma kamienia).
    • Został wydany Klientowi w stanie niekompletnym np. brakuje elementu, który powinien być częścią produktu.
  3. Wada prawna występuje, gdy sprzedana biżuteria stanowi własność osoby trzeciej lub jest obciążona prawem osoby trzeciej.
  4. W ramach rękojmi Klient ma prawo do:
    • Żądania wymiany biżuterii na nową,
    • Żądania naprawy wadliwej biżuterii,
    • Obniżenia ceny,
    • Odstąpienia od umowy, jeśli wada jest istotna.
  5. Reklamacje związane z rękojmią należy zgłaszać w terminie do 2 lat od daty zakupu biżuterii.
  6. Sprzedawca rozpatrzy zgłoszenie Klienta w ramach rękojmi zgodnie z niniejszym regulaminem, artykułem § 9. Reklamacje.
  7. Rękojmia nie obejmuje wad wynikających z:
    • Uszkodzeń mechanicznych, powstałych po wydaniu towaru Klientowi,
    • Niewłaściwego użytkowania, przechowywania lub dbania o biżuterię niezgodnie z zaleceniami Sprzedawcy umieszczonymi w niniejszym regulaminie artykuł §11 Zasady Dbania o Biżuterię,
    • Naturalnego zużycia towaru wynikającego z jego normalnego użytkowania w tym przetarć powłok jubilerskich (galwanicznych).
  8. Rękojmia nie obejmuje powłok jubilerskich (m.in. złocenie), ponieważ Sprzedawca nie jest w stanie zweryfikować ani sprawdzić w jaki sposób Klient użytkował i dbał o biżuterię i z jakimi środkami chemicznymi miała styczność.

§ 10. ZWROTY

  1. Na podstawie Artykułu 27 Ustawy o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Sklep wydłuża ten okres na 30 dni od momentu zakupu.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia zakupu. Odstąpienie jest wyłącznie możliwe maksymalnie do 30 dni od momentu zakupu. Czas na dokonanie zwrotu liczy się od momentu zakupu i wynosi 30 dni kalendarzowych, licząc od daty zamówienia czyli daty zakupu do momentu utworzenia zamówienia przesyłki w systemie Furgonetka.pl.
  3. Zwroty realizowane są za pośrednictwem strony internetowej furgonetka.pl w której Sklep posiada odpowiednie konto do zarządzania zwrotami. W przypadku problemów z dostępnością usługi szybkich zwrotów lub jej brakiem na furgonetka.pl, Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie niedogodności z tym związane. W takiej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt z Furgonetką, która udzieli niezbędnej pomocy. Prosimy również o niezwłoczne zgłoszenie problemu mailowo na sklep@lunardestiny.pl abyśmy mogli zaproponować odpowiednie rozwiązanie sytuacji i udzielić wsparcia.
  4. Po wysłaniu oświadczenia Klient powinien:
    • Produkt starannie zapakować, jeśli to możliwe użyć oryginalnego pudełka wysyłkowego.
    • Produkt wysłać na własny koszt kurierem, na adres siedziby firmy za pośrednictwem zwrotów na stronie zwrotu furgonetka.pl.
  5. Produkt po przyjściu na magazyn firmy będzie starannie sprawdzany:
    • Produkt musi być oryginalnie zapakowany łącznie ze wszystkimi metkami oraz zawartością inaczej odstąpienie od umowy nie jest możliwe.
    • Produkt będzie sprawdzany czy ma ślady użytkowania. Produkt, który był użytkowany lub został zniszczony przez Klienta nie podlega zwrotowi.
  6. W przypadku decyzji odmowy zwrotu pieniędzy za zakup produktu, Klient musi pokryć koszt ponownego odesłania do klienta produktu, który został uznany za niepodlegający zwrotowi.
  7. W przypadku zwrotów nie zwracamy kosztów dedykacji.
  8. Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki. W przypadku zwrotu towaru w tym okresie, sklep zwróci pełną kwotę zapłaconą przez Klienta za produkt, łącznie z kosztem wysyłki, jednakże jedynie do wysokości najtańszej opcji dostawy, oferowanej przez sklep w momencie zakupu.
  9. W przypadku dokonania zwrotu po upływie 14 dni kalendarzowych, jednak nie później niż 30 dni kalendarzowych od dnia zakupu przesyłki, Klientowi przysługuje zwrot jedynie ceny produktu, natomiast koszty przesyłki (w tym koszt dostawy) nie podlegają zwrotowi.
  10. Zwroty produktów są akceptowane wyłącznie w terminie 30 dni od daty zakupu. Przesyłki nadane po upływie tego okresu nie będą odbierane ani przyjmowane przez Sklep, a wszelkie koszty ich zwrotu do nadawcy ponosi Klient.
  11. W przypadku zwrotów przesyłka musi być nadana za pośrednictwem kuriera. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem ani tych nadanych paczkomatem lub do punktu odbioru, a wszelkie koszty ich zwrotu do nadawcy ponosi Klient.
  12. Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony przed uszkodzeniem.
  13. Zwroty rozpatrywane są w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwrotu.
  14. Celem przyspieszenia procesu zwrotu Towaru, Sprzedawca rekomenduje, aby do zwrotu dołączyć dopisek zawierający następujące dane: imię i nazwisko Klienta, numer zamówienia oraz informację jaki konkretny Towar Klient chce zwrócić. (Formularz zwrotu dostępny jest tutaj)
  15. Wszystkie zestawy biżuterii są sprzedawane jako komplety. W przypadku zamówienia kompletu i zamiarze jego zwrotu, możliwy jest wyłącznie zwrot kompletnego zestawu.
  16. W wypadku dokonania zwrotu kilku Produktów otrzymanych w tej samej przesyłce, Klient powinien odesłać zwracane Produkty łącznie w jednej przesyłce.
  17. W przypadku nieodebrania przesyłki z punktu odbioru, paczka zwracana jest po kilku dniach automatycznie do nadawcy. Sprzedawca po otrzymaniu paczki ma 14 dni od momentu otrzymania przesyłki na zwrot kwoty zakupu pomniejszonej o koszt przesyłki na konto Klienta. Nieodebranie przesyłki nie jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy, które przysługuje Klientowi w momencie odebrania przesyłki. Zatem gdy Klient nie odbierze przesyłki z punktu lub od Kuriera paczka jest zwracana na magazyn Sklepu a Klient jest obciążany kwotą wysyłki za czym idzie zwrot pieniędzy dla Klienta jest pomniejszony o koszt wysyłki oraz ewentualnych dodatkowych kosztów.

§ 11. ZASADY DBANIA O BIŻUTERIĘ

  1. Unikanie kontaktu z chemikaliami – Biżuteria powinna być chroniona przed kontaktem z substancjami chemicznymi, takimi jak perfumy, kosmetyki, detergenty, chlorowana woda czy środki czyszczące. Mogą one powodować matowienie, ścieranie powłoki galwanicznej lub przyspieszenie tego procesu, ogólne uszkodzenia powierzchni biżuterii.
  2. Zdejmowanie biżuterii przed określonymi czynnościami – Zaleca się zdejmowanie biżuterii przed snem, kąpielą, pływaniem oraz uprawianiem sportu, a także podczas wykonywania prac domowych takich jak sprzątanie, gotowanie, prace ogrodowe czy noszenie ciężkich przedmiotów. Kontakt z wodą, potem lub intensywnym tarciem lub możliwością uszkodzenia mechanicznego może negatywnie wpłynąć na trwałość i wygląd biżuterii.
  3. Przechowywanie biżuterii – Biżuterię należy przechowywać w suchym miejscu, z dala od wilgoci i światła słonecznego, najlepiej w oryginalnym dedykowanym pudełeczku od sprzedawcy. Pudełeczko przystosowane jest do przechowywania biżuterii i nie wchodzi w reakcje chemiczne. Unikaj przechowywania biżuterii w jednym miejscu bez zabezpieczenia lub z inną biżuterią – tarcie między elementami może powodować zarysowania i ścieranie powłok jubilerskich (galwanicznych).
  4. Czyszczenie biżuterii – Do czyszczenia biżuterii należy używać miękkiej ściereczki, najlepiej dedykowanej do polerowania biżuterii. Nie zaleca się stosowania ściernych materiałów, szczotek lub mocnych środków chemicznych, które mogą uszkodzić powierzchnie biżuterii i kamieni. Kamienie naturalne mogą być podatne na uszkodzenia chemiczne lub mechaniczne, dlatego należy unikać moczenia ich w wodzie i używania szczotek lub środków chemicznych, które mogę je zmatowić i uszkodzić.
  5. Ostrożne użytkowanie – Biżuteria, szczególnie zawierająca naturalne kamienie, powinna być używana z ostrożnością. Kamienie te są unikatowe i mogą mieć różną twardość co czyni je podatnymi na zarysowania, uderzenia lub pęknięcia oraz odbarwienia. Należy unikać upuszczania biżuterii, silnych uderzeń oraz narażania na działanie wysokich temperatur, które mogą uszkodzić zarówno metal, jak i kamienie.
  6. Kontrola stanu biżuterii – Regularnie sprawdzaj stan biżuterii, w szczególności zapięcia oraz mocowania kamieni. W przypadku zauważenia jakichkolwiek uszkodzeń zaleca się zaprzestanie użytkowania i skontaktowanie się z jubilerem w celu naprawy.
  7. Ochrona biżuterii posrebrzanej i pozłacanej – Biżuteria posrebrzana i pozłacana wymaga szczególnej troski. Aby zapobiec ścieraniu się powłoki, unikaj częstego kontaktu z wodą, potem, kosmetykami, chemikaliami oraz tarcia. Biżuterię tego typu zaleca się nosić na czystą, suchą skórę, a przechowywać w oddzielnych opakowaniach.
  8. Biżuteria z naturalnymi kamieniami wymaga szczególnej troski, aby zachować jej piękno i trwałość:
    • Unikaj moczenia w wodzie: Naturalne kamienie mogą absorbować wodę, co może prowadzić do ich uszkodzenia lub zmiany wyglądu.
    • Chroń przed chemikaliami: Substancje takie jak perfumy, kosmetyki, detergenty czy chlor mogą uszkodzić powierzchnię kamieni lub zmienić ich barwę.
    • Nie wystawiaj na działanie wysokich temperatur: Kamienie mogą pękać lub tracić swoje właściwości pod wpływem intensywnego ciepła.
    • Delikatne czyszczenie: Do czyszczenia kamieni należy używać wyłącznie miękkiej, suchej ściereczki. Nie stosuj szczotek ani środków chemicznych.
    • Przechowuj oddzielnie: Aby uniknąć zarysowań i uszkodzeń, biżuterię z kamieniami naturalnymi przechowuj w oddzielnym opakowaniu, najlepiej w oryginalnym pudełku.

§ 12. OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
  2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii Sprzedawca ponawia wysyłkę zaproszenia.
  3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
  4. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.
  5. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
  6. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
  7. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

§ 13. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Podanie przez Kupującego danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwia dokonanie realizacji złożonego zamówienia. Dokonując zakupu Kupujący wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie przez Sprzedającego danych osobowych w celu i w zakresie potrzebnym dla wykonania przez Sprzedającego zamówienia (tj. dla dostarczenia Kupującemu przesyłki i dokonania rozliczeń czy płatności).
  2. Dane będą przetwarzane z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych.
  3. Kupujący ma prawo swobodnego dostępu do swoich danych osobowych, prawa ich poprawiania, a także prawa żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz ich usunięcia z bazy danych, co należy zgłosić w formie pisemnej do sprzedającego na adres poczty e-mail: sklep@lunardestiny.pl
  4. Szczegółowe informacje dotyczące Polityki Prywatności znajdą Państwo TUTAJ.
Ostatnia aktualizacja: 17.12.2024 r.